Tuesday, September 11, 2012

මගේ හිතේ දුක......

මම.... ගොඩක් අයගේ හිතේ තියන දුක නැති වෙන්න SMS කරනවා චැට් කරනවා call කරනවා. එත් එ කවුරුවත්ම නොදකින මගේ ඇතුල් පැත්ත මහ දුක් ගොඩාක්. එයාලාට මම උදවු කරනවා තියා මට වත් මට උදවු කරගන්න බැහැ. ජීවිතේ අන්තෙටම කල කිරිලා ජිවීතේ නැති කරගන්න ක්‍රම හෙවුව කාලේ මගෙත් එක්ක චැට් කරලා ජීවත් වෙන්න හිත හැදුවා කවදාවත් නොදුටු යාලුවො... අමාරුවෙන් පන ගැට ගහගෙන විදව විදව අද වෙනකම්ම හිටියා...

මගේ ආදරේ පෙනි පෙනී මාව අත් ඇරලා ඈතට යද්දි අඩ අඩා එ දිහා බලාගෙන අම්මා හදලා දෙන්න හදන අලුත් ජීවිතේ ගැන උපේක්ෂාවෙන් බලාන හිටියත්... මගේ අතේ කිසිම වැරැද්දක් නැතිව මට චොදනා කරනවා මගේ වැරැද්ද නිසා මට අලුත් ජීවිතයක් හදා දෙන්න බැහැ කියලා.

යොජනා වලින් ගෙදරට එන අයත් එක්ක මම කතා කරද්දි මොකක් හරි වැරදි දෙයක් මගේ ආදරේ ගැන කියනවා ඇති කියලා අපේ අම්මා සැක කරනවා. එත් මම එහෙම කරන්නේ නැහැ. අපි සාමාන්‍ය මධ්‍යම පාන්තික පවුලක්. මහා ලොකු ඉඩමක් ගෙයක් නැහැ. ඒ දෙවල් වලට අකමැති අය කියන්නේ මම කෙට්ටු වැඩියි පොඩි වැඩියි වගේ දෙවල්. අම්මා හිතන්නේ මම කියන දෙවල් නිස කියලා.

එ තරම් ඉවසන මට අන්තිමේදි එකෙනුත් හිතට කරදරයක් දුකක් ඉතිරි වෙන්නෙ. අඩුම තරමේ එයාලා ඇත්තම කියනවා නම්....අපේ පවුලේ සමගියවත් තියෙයි...
ජිවිතේ අන්ත අසරණ තත්වයට වැටිලා මම දැන්නම්...

තවත් ටික දවසක් ඔහේ ජීවත් වෙනවා. එත් අයෙත්නම් මගේ ජීවිතේ ගැන තීරණය වෙනස් කරන්න ගොඩාක් අමාරුයි....

ඉන්න ටික දවසට හිත හදාගෙන ඉන්න බැරි වුනත් මගෙත් එක්ක ඉන්න අයගේ හිත හදලා ඊලග ආත්මේදිවත් මේ තරම් දුක් විදින්න වෙන්න එපා කියලා ප්‍රර්ථනා කරනවා.....

4 comments:

  1. කොහොම හරි ජිවත් වෙනව මිසක්, ජිවිතෙන් පෙනල ගිහින් වෙඩක් නෙ, හෙමොගෙම ජිවිත සර්ව සම්පුර්න නෙ

    ReplyDelete
  2. apiwa dala giyapu aya aththatama apita adare nam apahu enawa. awe nathnam amaruwen unath hitha hadaganna eyalata ape jivithe bedagththa kalaya athiyi hithuna nisa giya kiyala...
    adareta dipuwa ganawath karapuwa ganawath kawadawath pasuthawenna epa, mokda api ehema kale adare hindai..
    puluwannam kalaya rakiyawata, iganimata yomukaranna. ede yam thak durata wisadumak wewi. jivithe thamanta stawarayak goda naga ganna..etakota thamata mona prashne awath depain nagitiin puluwan wei..

    ReplyDelete
  3. ජිවිතේ හැමදාම දුකක් විතරක් ලැබෙන්නේ නැ. කවද හරි සතුට එනවා ... කාලයට ඉඩදෙන්න

    ReplyDelete
  4. ආදරේ එපා කියලා ගිය කෙනෙක් වෙනුවෙන් දුක් විඳින එක අපි අපිටම කරගන්න මහා පාපයක්. ඔවුන්ට එක ගානක්වත් නැහැ. සහෝදරි ඔයා විඳවන මේ ජීවිතය මමත් අත්වින්දා. එත් ඒ ජිවිතයට තිත තියලා ජිවිත හදාගත්තා මම ආපහු කිසිම කෙනෙක්ට තියා කිසිම දෙකට මාව වෙනස් කරන්න බැරි වෙන්නම. මෝඩ වැඩ එහෙම කරගන්න එපා. කඳුළු තුලින් ජිවිතයට පන්නරයක් ගන්න. කව්රු කොහොම කියුවත් හිතුවත් අපේ ගමන අපි යන්න ඕනා.

    අදමයි මේ පැත්තට ආවේ. ආපහු එන්නම්. හිත හදාගන්න උදව් කරන්නම් ඕනා වෙලාවක

    ReplyDelete